vrijdag 26 juli 2013

Snailmail gekregen

 


 


Ik heb de laatste tijd heel veel leuke snail mail gekregen. Met een paar meiden ben ik wat meer heen en weer aan het schrijven.
Het is bijzonder omdat ik eerst dacht... "waar moet ik het dan over hebben?". Maar al snel wist ik weer dat brieven schrijven en de tijd nemen voor post maken vanzelf wel goed gaat komen.

Ik heb vroeger een vriendin gehad en we stuurden elkaar heel vaak leuke en bijzondere kaarten toe. ik had ze op een muur van mijn kamer gedaan. (weet niet of mijn ouders er heel blij van werden). Het was altijd weer een feestje om een mooie kaart te krijgen.

Dat is nu dus weer zo. Alleen al de enveloppen door de brievenbus zien vallen maakt me blij. En dan ga ik er eens goed voor zitten om de brief te lezen en alle kadotjes te bekijken. Heerlijk.


En de postbode bracht ook nog deze thema snail mail van Tamara. Bedankt voor je brief en ... voor alle leuke kadotjes.
 
Deze kreeg ik van Tamara. Het was een thema over bakken.
Hoe leuk is deze map wel niet?
Natuurlijk met een gezellige brief, maar ook met een lekker
recept, magneetjes, tags enz.
 
Deze prachtige post kreeg ik van Marjella.  Mijn man zei " stop er maar mee... hier kan jij echt niet tegenop!"
Heel erg bedankt. Let vooral op de zelfgemaakte stempel links boven.  Marjella. .. over een tijdje komt er weer 1 jouw kant op
 
Deze kreeg ik van Marjella. Let op haar zelfgemaakte stempel
linksboven (snor) en in de envelop in het midden zat een mooie brief!
 
 
 
SNAIL MAIL IS ECHT HEEL LEUK!!!!!
 

2 opmerkingen:

  1. Wat grappig...snailmail.
    Ik zie deze kreet wel vaker langs komen,in Blogland.
    Erg leuk wat je gekregen hebt,Esther.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi snailmailen is zeker heel erg leuk :) Je hebt ook echt prachtige dingen ontvangen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen