maandag 25 juni 2012

10 manieren voor een zelfgemaakte versiering

De aankomende maand heb ik een paar feestjes. Mijn eigen verjaardag, mijn moeder haar verjaardag (op dezelfde dag), een weekendje weg met vrienden en een bbq feest in het park van een vriendin die ik help met organiseren.
Zeker bij dat laatste feestje willen we het meer in een themakleur houden en originele dingen doen met decoratie / versieren.

Op internet kom ik zoveel leuke en creatieve ideeen tegen, dat ik ze hier graag met jullie wil delen!

1) met stip op nummer 1: zelfgemaakte pompoms van vloeipapier!


2) tekst schrijven of stempelen op gebakspapiertjes


3) met oud servies een etagere maken voor koekjes, taart, cake enz


4) mooie hangende versiering van ballon en touw


5) tafeldecoratie van blikjes met witte verf, hoe simpel?
Pinned Image

6) zeker op een druk feestje spreek je soms niet iedereen, op deze kaartjes kan iedereen een persoonlijke wens / boodschap zetten die je kunt bewaren.


7) iets meer werk, maar wel grappig. Een party hoedje van een foto.
Pinned Image

8) pak je kerstverlichting van zolder en koop wat kleine kartonnen bekertjes!
Pinned Image

9) koop een klein schoolbordje en laat mensen een persoonlijke boodschap er op zetten die je op de foto zet. Later printen, inlijsten en als kado aan de jarige geven.
Pinned Image

10) en natuurlijk mag confetti niet ontbreken!
Pinned Image



Nou, ik heb al helemaal zin gekregen in de feestjes, jij ook?

Groetjes

































1 opmerking:

  1. Erg leuke ideetjes.
    Als je dit ziet,krijg je inderdaad zin in een feestje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen