woensdag 25 april 2012

Kleur en de zon op woensdag!

Eindelijk....DE ZON!!!!

Hoelang hebben we er wel niet op moeten wachten? Maar eindelijk lijkt het alsof de zon ons weer heeft weten te vinden. Ik heb net al lekker met een kopje thee genoten van de warnte in de tuin.
Gisteren had ik met mijn moeder en zus bij een prachtig tuincentrum in de buurt (Vechtweelde te Maarssen) wat plantjes gehaald voor aan de voorkant van ons huis.

Maar toen ik vanmorgen aan de achterkant zat en keer naar het houten tafeltje met een verzameling oude potten die erg leeg waren.... heb ik die lekker in de aarde gezet voor aan de achterkant van ons huis. Zie ik het ook veel meer, want vanuit de woonkamer kijken we nu op een gezellige tafel in plaats van een tafel die nog veel aandacht nodig heeft....

Hier een indruk:




Nu nog maar een keer naar het tuincentrum voor plantjes aan de voorkant van het huis :)

Heb je nog meer zin in kleur en fleur op de woensdag? Een sneller kloppend hart


Fijne woensdag allemaal.

3 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er fleurig uit en wat heerlijk he om in het zonnetje te zitten

    Groeten Christien
    P.s. je hebt er een volger bij hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gezellig hoekje om vanuit huis van te genieten.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen