zaterdag 3 maart 2012

Canvas

Ik had een tijdje geleden een art journal gezien van iemand. Het was een thema met vierkantjes. Ik vond dat echt heel leuk en het bleef toch een beetje in mijn hoofd...
Een week geleden heb ik het er maar eens in gegooid bij mijn vriend en die zei "ga los, we zien wel of het wat is en of we het aan de muur gaan hangen".

Ik ben gisteren lekker aan de slag gegaan en het is klaar. Alleen.... het is wel te klein! Dus, dit was nu een probeersel en we gaan op zoek naar een nieuw (groter) canvas, Maar ik wilde wel laten zien wat het reslutaat was en hoe ik het heb gemaakt.


Kleine foto's van boven naar onder, van rechts naar links

1) Leeg canvas met krantenpapier, lijm en een brede kwast
2) Stukken krantenpapier gelijmd op canvas
3) Zwarte plakkaatverf erop gedaan
4) Zoals je ziet, niet alles is volledig bedekt
5) Plaatjes erop gemaakt (8x8 cm)
6) Gesso erover met kwast en wat rondjes gemaakt met dopje van allesreiniger :)
7) Wat rondjes erbij met blauwe accentverf
Grote foto: KLAAR!

Dus, nu alleen nog een andere canvas en een ander thema bedenken en dan kan ik weer aan de slag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten