zondag 5 februari 2012

Letterlove les 5

Hier weer een post over letterlove. Het is echt leuk om te doen, maar een stuk moeilijker dan het lijkt...
Ik heb niet iedere dag een foto geplaatst, maar nu ga ik er 2 delen. Deze zijn van les 5.
De eerste is met aquarel potloden en de tweede is met ecoline inkt.

Nou ja.... voor de eerste keer is het niet helemaal verschrikkelijk, toch?




Wat ik wel weer grappig vind, is dat we een opdracht kregen met een voorbeeld van Joanne erbij. Ik heb meteen deze 2 quotes opgezocht en er mee aan de slag gegaan.
Toen in erna ging kijken bij anderen op Flickr en Facebook, zag ik dat die allemaal het precies zo hadden gedaan als "the teacher".  Zelfde tekeningen, zelfde tekst, zelfde manier van woorden tekenen....Ehmmmmmmmmmm..... Ben ik nu zo eigenwijs???
Laat ik het maar op creatief houden, hahahahahahahaha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten