woensdag 4 januari 2012

Pin van de dag, plattegronden

Wat ik zelf zo leuk vind aan pinterest, is dat het je kan laten kijken op een andere manier naar de dingen van alledag.
Voorwerpen waar je normaal niet aan zou denken om er iets mee te doen, worden nu leuke dingen om iets van te maken voor in je huis.

Zo zag ik enige tijd geleden deze pin:

Ik vond het meteen een leuk idee, in plaats van foto's kun je een stukje plattegrond in de frame doen van belangrijke plaatsen in  je leven. Deze dame heeft er een stukje ingedaan van waar ze elkaar hebben leren kennen, waar ze zijn getrouwd en waar ze wonen.

Nu de kerstspullen bijna allemaal zijn opgeruimd (paar lichtjes staan / liggen er nog) vond ik het tijd worden om hier ook iets mee te doen. Ik heb een lijstje geschilderd en ben op zoek gegaan naar plattegronden die voor ons belangrijk zijn.
Ik ben uitgekomen op:
Waar we elkaar hebben ontmoet (Mariaplaats Utrecht)
Waar we voor het eerst hebben samengewoond (IJmuiden)
Waar we nu wonen (Vleuten)

Hieronder wat beeldmateriaal, zodra ik het snoertje heb gevonden om de foto's over te zetten naar de PC.... :(
Snoertje is gevonden.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten