woensdag 18 januari 2012

Bloemetje op woensdag, mini tuintje

Als je veel op internet rondkijkt, kom je nog wel eens een idee van iemand anders tegen wat je erg aanstaat! Zo zag ik een tijdje geleden dat mensen onder hun kleine cloche plantjes hadden gedaan. Nu heb ik sinds kort ook een cloche.... dus gisteren met mijn moeder naar het tuincentrum op zoek naar een klein vetplantje...

Dat lijkt een makkelijke taak, maar het tuincentrum was volledig aan het verbouwen en veel dingen waren uitverkocht / niet meer bijgevuld / op.
Toch hebben we (na goed zoeken) een klein vetplantje gevonden en het staat erg leuk.

De groene stekeldingen heb ik al een tijdje, mijn ouders kopen die ieder jaar voor ons, ideaal als decoratie want het gaat maanden mee.

Hier zijn de foto's.


Nog meer bloemetjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten