donderdag 15 december 2011

Soms begin je ergens aan.... Kersthert

Soms begin je ergens aan, en heb je geen idee hoeveel werk het zal zijn. Zo ook met de aanschaf van een klein rood hertje in een tuincentrum. De kleur vond ik heel lelijk, maar ik dacht"die spuit ik even snel wit en dan staat het prachtig". Kosten? 1,35 euro, dus dat was niet een obstakel. En ik had nog spuitbussen met witte verf, klusje van 5 minuten.

Nou, dat ging dus niet! Iedere keer spoot ik het hert met witte spuitbus verf, dan werd hij wit en na een paar uur werd hij weer roder... Frustrerend!!!
Zo zag het hert eruit na 4 x spuiten (!) en toen ik besloot om het te gaan verfen...


Uiteindelijk zitten er denk ik 5 lagen witte verf op (en veel gelach van vriendlief die niet begreep waarom ik het niet opgaf...)
Maar uiteindelijk is het gelukt! De aanhouder wint...

En dit is het resultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten