dinsdag 6 december 2011

Kaarten maken met de naaimachine

Ik vertelde aan een paar mensen dat ik met kaarten maken niet alleen lijm gebruik, maar ook de naaimachine. Ik had dit bij anderen gezien op internet en vond dat het een leuk effect gaf aan de kaarten.
Ik wilde dit ook proberen.
Eerst de naaimachine maar eens onder die stoflaag :) vandaan gehaald en toen kon ik ermee aan de slag.

Ik heb mij verbaasd over hoe makkelijk het gaat en het geeft echt een ander resultaat.
Omdat niet iedereen weet hoe dit moet, een kleine stap voor stap met foto's.











Ik heb voor dit kaartje een heel groot plaatje gebruikt, zodat het goed gezien kon worden op de foto's. Op andere kaartjes heb ik een veel kleiner plaatje gebruikt.
Onder het bruine papier heb ik een laag kerstmotief papier geplakt en op het stukje waar ik ben begonnen en geindigd met de naaimachine, heb ik een 3D sticker geplakt zodat je het aan- en afhechten niet ziet.
Dat alles plak je op een correspondentiekaartje van de Hema en klaar!

Zo doe je het dus, kaarten maken met de naaimachine.

Gr Esther

1 opmerking:

  1. wat een leuk idee! ga het zeker ook proberen te maken! Lieve groet Constance

    BeantwoordenVerwijderen