zaterdag 22 oktober 2011

Kringloopvondsten

Vandaag voor de eerste keer naar de Kringloop Mijdrecht. Nette winkel, veel keus. Vooral veel meubels, boeken en servies.
Wat heb ik vandaag gekocht?

Ik kon 2 boekjes niet laten liggen. Een over Da Vinci en een over kunst van de gouden eeuw. Ik heb namelijk de 2 nachtkastjes af en wilde wat leggen onder de glasplaat. (Boekjes waren 1 euro per stuk)
Dit zijn de boekjes:

Na doorbladeren gekozen voor de gouden eeuw


                                        
                                             En zo is het geworden:



Ik ben heel tevreden over de nachtkastjes! Ik wilde niet "de oudheid" ervan weghalen, dus je ziet nog de lijntjes in het hout door de verf heen. Wij zijn tevreden!

En omdat we er toch waren (nadat we een lange tijd in de file hadden gestaan op de A2 vanwege een groot ongeluk) keek ik ook maar even bij de vaasjes en dergelijke.
Ze hadden heel veel keuze, maar vooral deze kleintjes vielen mij op (1 euro per vaasje). Ik denk eraan om er nog een paar te kopen en ze dan te groeperen met de kerst.
Paar mooie takjes erin en kaarsjes..... Ik zie het helemaal voor me......



Ik heb nu echt geen energie meer om een leuke foto te maken met bloemen erin, maar dat komt nog wel. De voorste is dus een kaarsenstandaard en de andere 2 zijn kleine vaasjes. Ik denk wel eens dat het hele interieur van mijn opa en oma via de kringloop weer bij ons in huis komt! De laatste tijd veel oud servies en dergelijke gekocht.


(toch even snel een foto gemaakt met een bloem uit de tuin, geen ideaal licht, maar geeft wel een impressie van de vaasjes op het theekastje)

                                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten