vrijdag 21 oktober 2011

De eerste

Mijn eerste bericht, door inspiratie van anderen die zo goed / leuk/ inspirerend kunnen bloggen. Ik was al begonnen met een andere soort site, maar daar kon ik niet mijn "ei" kwijt.
Nu dus via dit blog.
Ik wil delen wat ik zoal doe, tegenkom, leuk vindt om te doen enz.

Nu eerst een foto van waar ik mee bezig ben, projectje voor in huis. Ik heb 2 nachtkastjes gekocht bij de kringloop en die ga ik wit schilderen. Ben bijna klaar, dan nog een leuke print uitkiezen voor onder de glasplaat die aan de bovenkant zit. Ik denk aan een mooie pagina uit de Flow.
(kastje staat op de foto al op de plek waar hij gaat komen, want ik moest eerst proberen of het wel zou passen... Gelukkig kan het net en kon ik lekker gaan schilderen!)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten